You are currently viewing Romerike Sparebank #heierpå

Romerike Sparebank #heierpå

Romerike Sparebank #heierpå

Type kunde

Bank

Type arbeid

Konseptutvikling

Utfordring

Romerike Sparebank hadde behov for et nytt konsept som skulle kommunisere deres samfunnsansvar og sponsorarbeid.

En overraskende lansering

Et prosjekt som vårt stod vårt hjerte nær, kan vi godt si at denne filmen og konseptet er, ettersom det belyser viktigheten av å støtte lokalt idrettsliv.

Romerike Sparebank (Tidligere LillestrømBanken) ville nemlig synliggjøre sin samfunnsrolle og sponsoraktivitet, og resultatet ble et konsept som brukes den dag i dag – #heierpå.

Konseptet ble lansert med en reklamefilm som i realiteten er et nøye regissert stunt, og fant sted en vakker solskinnsdag i 2019, da et jentelag fra Skedsmo FK fikk uventet drahjelp fra et par busslaster med supportere.

lillestrombanken-jenter-fotball
lillestrombanken-jenter-skedsmo-fk

Et bredt konsept

Selve filmen gikk på kino, samt at det ble skapt kortversjoner for digitale flater. Konseptet, på sin side, viste seg sterkt nok til å virke som paraply for andre aktiviteter fra banken, noe som stemmer godt med bankens klassiske sparebankverdier og eksistensgrunnlag som støtte for privatpersoner, lokalt næringsliv, og idretts- og kulturliv. Ja, Romerike Sparebank #heierpå på alle i regionen.

Filmen ble til i samarbeid med de flinke folkene i produksjonsselskapet High & Low.

lillestrombanken-heier-paa-annonse

Andre arbeider

campus lillestrøm laptop

Campus Lillestrøm

Campus Lillestrøm skal fremme et inkluderende og levende studentmiljø i Lillestrøm der alle føler seg sett, hørt og verdsatt. Plattformen tilgjengeliggjør arrangementer, initiativer og tjenester...

SE PROSJEKT
blaker skanse utendørsreklame

Blaker skanse

Blaker Skanse ønsket å utvikle stedet til og være en attraktiv og spennende destinasjon. I den forbindelse var det behov for å etablere en attraktiv...

SE PROSJEKT
mockup av den nye profilen i bybildet

Wepe Regnskap

Wepe trengte et konsept og en ny visuell profil som var samlende internt og skulle skape interesse og relevans i markedet.

SE PROSJEKT