Velkommen til oss i Ahlin Novateur og Vöru!

Vi disker opp med julegrøt, gløgg og juleøl og serverer noen av årets høydepunkter innen vårt arbeid. Er vi riktig heldige blir det også førpremiere av en julefilm! Vöru åpner sitt showroom med profileringsartikler — husk å få med deg en goodiebag! Vi håper å bringe julehygge, faglig påfyll og inspirasjon til våre…

0 Kommentarer

Befester posisjonen på Romerike

De to byråene Ahlin og Novateur har hver for seg etablert seg som tydelige aktører innen reklame og kommunikasjon, og samarbeider med en rekke betydelige selskaper i Lillestrøm og omegn, men også merkevarer av nasjonal størrelse. Nå blir de to til én, med mål om å skape et komplett kompetansemiljø…

0 Kommentarer

Hvordan lager du en nettside som fungerer?

Nettet er i dag hovedkanalen for all digital kommunikasjon, og det er derfor avgjørende å ha en god og brukervennlig nettside. Et godt nettsted har alltid brukerens behov i sentrum, og er prioritert i henhold til dette. Finner de ikke det de leter etter på din side, er veien kort…

0 Kommentarer

SEO – Hvordan bli funnet på nett?

Nordmenn gjør over 50 millioner søk hver eneste dag og de fleste bruker google.com. Vi som jobber med salg av produkter og tjenester er helt avhengige av å drive trafikk inn til våre nettsider, og  dette kan vi gjøre på ulike måter. Vi kan sende ut nyhetsbrev, kjøpe annonser, lage…

0 Kommentarer

Hvordan lage egen podcast?

Podkast er et rasktvoksende fenomen i Norge, som har eksplodert de siste årene. Dette er en praktisk guide til hvordan du kan lage din første podkast. Innspilling av podcast Utstyr I prinsippet kan du spille inn en podkast på smarttelefonen din. Hvis du bare har lyst til å teste det…

0 Kommentarer
Read more about the article Annonsering på Youtube: En liten guide
Videoannonser på Youtube er effektivt om du gjør det riktig.

Annonsering på Youtube: En liten guide

Youtube er verdens største videodelings-nettsted og verdens nest største søkemotor. Med nesten 3 millioner brukere i Norge byr plattformen på store muligheter. I 2017 ble det mulig å målrette videoannonser på Youtube etter brukerens søkehistorikk. Dette åpnet for bedre treffsikkerhet og kostnadseffektiv annonsering. Kostnaden per klikk på Youtube er også…

0 Kommentarer