Drive-In Omdømmeprisen

Omdømmeprisen Q2 2020: Drive-In

De mottar prisen for de glimrende «drive in»-arrangementene ved varemessa som hjalp oss alle midt oppe i en vanskelig tid.

Juryens begrunnelse

Da Norge stengte ned under den første fasen av covid-19, senket samtidig mørket seg over kultur- og arrangementsbransjen. For folk flest betød det at det meste av kultur- og underholdningstilbud umiddelbart forsvant – og ble sårt savnet. Men der de fleste ser krise, ser noen muligheter. Med innovative drive-in-konserter, -kino og -stand-up satte de ikke bare Lillestrøm på kartet, de viste samtidig vei ut av mørket for et kulturtørst publikum, og illustrerte for bransjen den store verdien av nye idéer og innovasjon.

Pressedekningen var enorm, og underholdningsbransjen fulgte etter med å lansere nye, alternative måter å nå ut til sitt publikum på. Trekløveret Geir, Svein og Pål er dermed indirekte medvirkende til bransjeendringer, endringer som kanskje vil være med oss for all fremtid.

Geir K. Johansen
Geir K. Johansen

 

Pål Jacobsen
Pål Jacobsen

 

Svein O. Solberg
Svein O. Solberg

Kjenner du noen som fortjener litt ekstra oppmerksomhet for innsatsen de gjør for regionen eller næringslivet?

Da kan du nominere dem til Omdømmeprisen, som vi deler ut hvert kvartal! Alle innspill vil bli seriøst vurdert.

circlewhitecenter

Les også

Omdømmeprisen Losby Gods

Omdømmeprisen november 2019: Losby Gods

De mottar prisen for sin langvarige rolle som ambassadør for regionen og utfluktssted for lokalbefolkningen.

Les mer
Omdømmeprisen Datek

Omdømmeprisen oktober 2019: Datek

De mottar prisen for å ha satt Lillestrøm på kartet som tech-region og for den...

Les mer

Omdømmeprisen september 2019: LSK Kvinner

De mottar prisen for sin rolle som sportslig flaggskip, som ambassadør for byen og som...

Les mer
Norges Varemesse Omdømmepris august 2019

Omdømmeprisen august 2019: Norges Varemesse

De mottar prisen for sin kontinuerlige og utrettelige innsats for å skape innovative, spennende og...

Les mer