Utfordring

Crowe, tidligere Partner Revisjon, skal inn som medlem i det internasjonale nettverket Crowe, et av de ti største regnskaps- og revisjonsnettverkene i verden. Oppgaven vi fikk var å etablere Crowe som en solid merkevare i Norge? Og samtidig tilpasse merkevaren til det norske markedet.

I første fase har vi blant annet laget en ny nettside og utarbeidet en kampanje.

Nettside

Nettsiden ble en solid og konsistent responsiv nettside med relevant innhold for studenter, kunder og samarbeidspartnere. Crowe benytter Sitecore i sitt digitale univers. Derfor utviklet vi nettsiden i samme plattform.

crowe-poster

Rekruttering

Å rekruttere de rette folkene har også vært et viktig mål for kommunikasjonen. Crowe skal være førstevalget for studenter, nyutdannede og de som allerede er etablerte i bransjen? Og ikke minst – hvordan beholder vi de flinke folkene som allerede jobber hos Crowe?

Som et ledd i denne strategien utarbeidet vi blant annet en karriereside på nett, samt en serie med artikler for å bli kjent med våre ansattes karrierevei. Vi sørget også for at Crowe var synlige på karrieredager for studenter.

crowe-messestand
crowe-konkurranse
crowe-profileringsartikler
crowe-display-nr2