Kunde: Lørn.tech | Dato: 12/2019 | [wpv-post-taxonomy type="prosjekt-type" format="name"]
Care. Dare. Lørn.
Lørn ledes av Silvia Seres, og har blitt en av Norges mest populære teknologipodkaster på kort tid. Over 600.000 nedlastinger og 500 podkaster distribueres via nettsiden Lørn.Tech. Store og små selskaper har hittil ikke hatt effektive, inkluderende verktøy for å få med alle ansatte i vår teknologiske hverdag. Det ønsker Lørn å gjøre noe med. De har laget en web-basert læringsplattform som dekker områder som helse, medisin, finans osv. Hvert tema består av podkast, tekstlig oppsummering og tilleggsmateriale.
Visuell identitet for Lørn.Tech
Vårt oppdrag var å lage et helhetlig design og visuell identitet for plattformen. Vi laget håndtegnede illustrasjoner og et ikonsett som ble brukt gjennomgående på alle flater. Videre ble det laget maler på trykksaker, nyhetsmail og elementer til bruk på nettsiden.
Lørntech publiserer samlinger av podkastene i egne bøker. Vi laget en mal på disse bøkene.
Redesign av logo
Den gamle logoen var ikke så enkel å bruke på de ulike flatene. Vi stiliserte, endret farge og forenklet slik at den kan brukes på de ulike formater.
Nyhetsmail maler
Annonser
Vi laget også annonsemaler til digitale og trykte medier