Smart decisions. Lasting value.
Utfordring
Crowe, tidligere Partner Revisjon, gikk inn som medlem i det internasjonale nettverket Crowe, et av de ti største regnskaps- og revisjonsnettverkene i verden. Hvordan kan vi etablere Crowe som en solid merkevare i Norge og samtidig tilpasse merkevaren til det norske markedet?
I første fase har vi blant annet laget en ny nettside og utarbeidet en lanseringskampanje.
Nettside
Nettsiden ble en solid og responsiv side med relevant innhold for studenter, kunder og samarbeidspartnere. Her var det ekstra viktig utarbeide en karriereside for å bli bedre kjent med ansatte og hvilke karrieremuligheter Crowe tilbyr nyansatte.
Crowe benytter Sitecore internasjonalt som sitt digitale univers. Derfor utviklet vi nettsiden i samme plattform og strukturerte den i henhold til strategien.
Rekruttering
Å rekruttere de rette folkene har vært et av de viktigste mål for kommunikasjonen. Crowe skal være førstevalget for studenter, nyutdannede og de som allerede er etablerte i bransjen. Og ikke minst – hvordan beholder vi de flinke folkene som allerede jobber hos Crowe?
Som et ledd i denne strategien utarbeidet vi en levende karriereside, med en serie artikler for å bli kjent med ansattes karrierevei. Vi bistod også med å så Crowe synlige på relevante karrieredager for studenter med design av messestand og utvalg av merch, både for eksisterende ansatte og studenter.
Andre arbeider
Campus Lillestrøm
Campus Lillestrøm skal fremme et inkluderende og levende studentmiljø i Lillestrøm der alle føler seg sett, hørt og verdsatt. Plattformen tilgjengeliggjør arrangementer, initiativer og tjenester...
Blaker skanse
Blaker Skanse ønsket å utvikle stedet til og være en attraktiv og spennende destinasjon. I den forbindelse var det behov for å etablere en attraktiv...
Wepe Regnskap
Wepe trengte et konsept og en ny visuell profil som var samlende internt og skulle skape interesse og relevans i markedet.