Arbeider

mockup av den nye profilen i bybildet

Wepe Regnskap

Wepe trengte et konsept og en ny visuell profil som var samlende internt og skulle skape interesse og relevans i markedet.

blaker skanse utendørsreklame

Blaker skanse

Blaker Skanse ønsket å utvikle stedet til og være en attraktiv og spennende destinasjon. I den forbindelse var det behov for å etablere en attraktiv posisjon og utvikle et konsept som appellerte til målgruppene.

Solgrid hadde behov for å spisse posisjoneringen i tråd med vekstambisjonene sine

Solgrid høster av solen

Solenergi som ikke går på bekostning av naturen, det er Solgrid kort oppsummert. Her har vi bistått med konsept, nettside og visuell profil.

Varder har behov for de skarpeste hodene i bransjen. Derfor utarbeidet vi et employer branding konsept som forankret bedriftens kultur.

Varder – Vardervettreglene

Kompetansehuset Varder har behov for de skarpeste hodene i bransjen. I den forbindelse var det ønskelig med et konsept som forankret bedriftens kultur og filosofi hos de ansatte.

campus lillestrøm laptop

Campus Lillestrøm

Campus Lillestrøm skal fremme et inkluderende og levende studentmiljø i Lillestrøm der alle føler seg sett, hørt og verdsatt. Plattformen tilgjengeliggjør arrangementer, initiativer og tjenester for studentene.

Mer energi. Mer framtid. Mer tilbake.

Mer energi. Mer framtid. Mer tilbake.

Når Akershus Energi skulle oppsummere hele sin virksomhet og strategi, kom de til oss. Vi lagde visjonssetning, film og utendørskampanje.

Akershus Auto hadde behov å modernisere merkevaren med ny nettside, oppdatert profil og finn.no integrasjon.

Akershus Auto

Akershus Auto er en av Norges største forhandlere av skap-, kjøle og frysbiler, og hadde behov for ny nettside med oppdatert konsept, profil og finn.no integrasjon.

Duvi – kampanje

Duvi kampanje: Pensjonsduellen Vi har laget flere konsepter for tidligere og det var gøy å få lov til å bli med på denne kampanjen også. Med stor selvtillit og rask vekst ønsket Duvi å vise at de skilte seg ut fra de mye større konkurrentene. Etter innsikt og konseptfase landet vi på konseptet Pensjonsduellen. Dette…

Skilt på vegg i kreditorforeningen sin nye visuelle profil

Smidig inkasso

Kreditorforeningen, Norges eldste inkassoselskap, gjør innfordring enkelt. Den tanken ble med, både i konsept, på nettsider og i alle kanaler.

utvendig skilt, til Signal, det nye kvartalet i Lillestrøm sentrum

Signal om et godt bysentrum

Lillestrøm Delta har store planer for Signal, et sentrumskvartal i Lillestrøm. Vi har stått for konsept, profil og navn på prosjektet.

Klar for alt!

Bedriftsidretten er blant våre største særforbund. Vi hjalp til med ny visuell profil, kommunikasjonsplattform og organisasjonsutvikling.

Roll-on-Wall – rull det på!

Veggfornying? Glem riving, støy og støv. Bruk heller Roll-on-Wall! Her har vi gjort «alt», dvs. navn, konsept, nettsider og butikkmateriell.

Eksempel på offentlig reklame for Aidee

Aidee – banebrytende helseteknologi

Navneprosess, konsept, grafisk profil og nettsider for det neste innen blodtrykks- og helsedatamåling signert Ahlin Novateur.

Høy standard med Bryn Eiendom

Vi har gjort nettsider og profil for en av Oslos store eiendomsbesittere. Her brukte vi kjernemodellen og briljerte med gode integrasjoner!

Smart decisions. Lasting value.

Partner Revisjon skulle tre inn i Crowe, et av de store revisjonsnettverkene i verden. Vi loset dem trygt inn i ny drakt og ny nettside.

Innspilling av Stomiliv - en podcast produsert av Ahlin Novateur

Stomiliv – podcast og film

Hvordan snakke om en medisinsk tilstand som få vet mye om? Og likevel få frem livsglede og mestring? Via podcast og film, vel!

Romerike Sparebank #heierpå

LillestrømBanken, nå Romerike Sparebank, ville synliggjøre det gode arbeidet med å støtte lokalsamfunnet. Vi svarte med film og konsept.

Dynamiske Dynea

HMS-kampanje i røffe omgivelser? Det blir det heftige bilder av. Sammen med dyktig fotograf lagde vi motivasjonsplakater som skaper stolthet.