Wepe Regnskap
Wepe trengte et konsept og en ny visuell profil som var samlende internt og skulle skape interesse og relevans i markedet.
Wepe trengte et konsept og en ny visuell profil som var samlende internt og skulle skape interesse og relevans i markedet.
Blaker Skanse ønsket å utvikle stedet til og være en attraktiv og spennende destinasjon. I den forbindelse var det behov for å etablere en attraktiv posisjon og utvikle et konsept som appellerte til målgruppene.
Kompetansehuset Varder har behov for de skarpeste hodene i bransjen. I den forbindelse var det ønskelig med et konsept som forankret bedriftens kultur og filosofi hos de ansatte.
Campus Lillestrøm skal fremme et inkluderende og levende studentmiljø i Lillestrøm der alle føler seg sett, hørt og verdsatt. Plattformen tilgjengeliggjør arrangementer, initiativer og tjenester for studentene.
Akershus Auto er en av Norges største forhandlere av skap-, kjøle og frysbiler, og hadde behov for ny nettside med oppdatert konsept, profil og finn.no integrasjon.
Duvi kampanje: Pensjonsduellen Vi har laget flere konsepter for tidligere og det var gøy å få lov til å bli med på denne kampanjen også. Med stor selvtillit og rask vekst ønsket Duvi å vise at de skilte seg ut fra de mye større konkurrentene. Etter innsikt og konseptfase landet vi på konseptet Pensjonsduellen. Dette…
Kreditorforeningen, Norges eldste inkassoselskap, gjør innfordring enkelt. Den tanken ble med, både i konsept, på nettsider og i alle kanaler.
Lillestrøm Delta har store planer for Signal, et sentrumskvartal i Lillestrøm. Vi har stått for konsept, profil og navn på prosjektet.
Bedriftsidretten er blant våre største særforbund. Vi hjalp til med ny visuell profil, kommunikasjonsplattform og organisasjonsutvikling.
Veggfornying? Glem riving, støy og støv. Bruk heller Roll-on-Wall! Her har vi gjort «alt», dvs. navn, konsept, nettsider og butikkmateriell.
Navneprosess, konsept, grafisk profil og nettsider for det neste innen blodtrykks- og helsedatamåling signert Ahlin Novateur.
Vi har gjort nettsider og profil for en av Oslos store eiendomsbesittere. Her brukte vi kjernemodellen og briljerte med gode integrasjoner!
Partner Revisjon skulle tre inn i Crowe, et av de store revisjonsnettverkene i verden. Vi loset dem trygt inn i ny drakt og ny nettside.
Hvordan snakke om en medisinsk tilstand som få vet mye om? Og likevel få frem livsglede og mestring? Via podcast og film, vel!
LillestrømBanken, nå Romerike Sparebank, ville synliggjøre det gode arbeidet med å støtte lokalsamfunnet. Vi svarte med film og konsept.
HMS-kampanje i røffe omgivelser? Det blir det heftige bilder av. Sammen med dyktig fotograf lagde vi motivasjonsplakater som skaper stolthet.