You are currently viewing Duvi – kampanje

Duvi – kampanje

Duvi kampanje: Pensjonsduellen

Vi har laget flere konsepter for tidligere og det var gøy å få lov til å bli med på denne kampanjen også. Med stor selvtillit og rask vekst ønsket Duvi å vise at de skilte seg ut fra de mye større konkurrentene.

Etter innsikt og konseptfase landet vi på konseptet Pensjonsduellen. Dette er et konsept som rommer mye og vi ser flere muligheter for ulike Duvi-kampanjer.

Type kunde

Inkassoinnkreving
Purretjenester
Rådgivning

Type arbeid

Konseptutvikling
Videoproduksjon
Sosiale medier
Annonsering

Utfordring

Duvi er i sterk vekst og de ønsket å booste denne veksten med en kampanje.

Duvi – kampanje

Reklamefilm kortformat

I Duvi ønsker de å være annerledes, og et av de unike salgsargumentene til Duvi er at du kommer rett til en person hos kundeservice når du ringer. Du slipper altså å trykke deg igjennom en lang meny med tastevalg for å komme til rett person eller vente lenge på å få snakke med noen.

Animasjon

Duvi har en flott grafisk figur med i sin profil, og denne er tatt videre i denne kampanjen. Figuren er utstyrt med både telefon og rakett for å få frem budskapet.

Duvi-annonser

Banner-annonser

Annonsene ble tatt ut på flere flater. I tillegg til sosiale medier gikk annonsene bredt ut på flere digitale plattformer.

Radioreklame

Radio kom opp som en aktuell kanal og  da mått budskapet kommuniseres også her. Dagli leder i Duvi stilte opp med egen stemme for anledningen.

Vi takker for at Ahlin Novateur ble valgt til dette spennende oppdraget.

Andre arbeider

Høy standard med Bryn Eiendom

Vi har gjort nettsider og profil for en av Oslos store eiendomsbesittere. Her brukte vi kjernemodellen og briljerte med gode integrasjoner!

SE PROSJEKT

Smart decisions. Lasting value.

Partner Revisjon skulle tre inn i Crowe, et av de store revisjonsnettverkene i verden. Vi loset dem trygt inn i ny drakt og ny nettside.

SE PROSJEKT
Innspilling av Stomiliv - en podcast produsert av Ahlin Novateur

Stomiliv – podcast og film

Hvordan snakke om en medisinsk tilstand som få vet mye om? Og likevel få frem livsglede og mestring? Via podcast og film, vel!

SE PROSJEKT