You are currently viewing Smart decisions. Lasting value.

Smart decisions. Lasting value.

Smart decisions. Lasting value.

Utfordring

Crowe, tidligere Partner Revisjon, gikk inn som medlem i det internasjonale nettverket Crowe, et av de ti største regnskaps- og revisjonsnettverkene i verden. Hvordan kan vi etablere Crowe som en solid merkevare i Norge og samtidig tilpasse merkevaren til det norske markedet?

I første fase har vi blant annet laget en ny nettside og utarbeidet en lanseringskampanje.

Nettside

Nettsiden ble en solid og responsiv side med relevant innhold for studenter, kunder og samarbeidspartnere. Her var det ekstra viktig utarbeide en karriereside for å bli bedre kjent med ansatte og hvilke karrieremuligheter Crowe tilbyr nyansatte.

Crowe benytter Sitecore internasjonalt som sitt digitale univers. Derfor utviklet vi nettsiden i samme plattform og strukturerte den i henhold til strategien.

crowe-poster

Rekruttering

Å rekruttere de rette folkene har vært et av de viktigste mål for kommunikasjonen. Crowe skal være førstevalget for studenter, nyutdannede og de som allerede er etablerte i bransjen. Og ikke minst – hvordan beholder vi de flinke folkene som allerede jobber hos Crowe?

Som et ledd i denne strategien utarbeidet vi en levende karriereside, med en serie artikler for å bli kjent med ansattes karrierevei. Vi bistod også med å så Crowe synlige på relevante karrieredager for studenter med design av messestand og utvalg av merch, både for eksisterende ansatte og studenter.

crowe-messestand
crowe-konkurranse
crowe-profileringsartikler-1536x864
crowe-display-nr2

Andre arbeider

Romerike Sparebank #heierpå

LillestrømBanken, nå Romerike Sparebank, ville synliggjøre det gode arbeidet med å støtte lokalsamfunnet. Vi svarte med film og konsept.

SE PROSJEKT

Dynamiske Dynea

HMS-kampanje i røffe omgivelser? Det blir det heftige bilder av. Sammen med dyktig fotograf lagde vi motivasjonsplakater som skaper stolthet.

SE PROSJEKT