Roll-on-Wall – rull det på!
En veggfornyer, helt enkelt! Roll-on-Wall er produktet for deg som vil slippe riving, helsparkling, støy og huset fullt av håndtverkere – denne veggfornyeren sletter nemlig ut både mur og perlepanel på 1-2-3, bare rull det på!
Ny visuell drakt
I forbindelse med ny nettside for Roll-on-Wall ble det utviklet en ny visuell profil for å gi produktet en mer unik personlighet med nye farger, typografi, grafiske elementer, samt nye måter å presentere bilder på. Både produktene og menneskene bak produktet kom tydeligere frem.
Fornyelsen bidro til en mer leken og uformell stil som passer merkevaren godt med tanke på at produktet retter seg mot oppussing og fornyelse, der ting kan være litt på halv tolv.
"Alt blir bedre på rull"
Gjennom strategisk kommunikasjon i egne og betalte flater, eksponerte vi målgruppen for Roll-on-Wall i ny drakt. Budsjettene tilsa at det ble viktig å aktivisere menneskene bak, som viste seg å være gode leverandører av budskapet; Alt blir bedre på rull!
Annonsering
Ved lansering av ny nettside ble det kjørt annonser i sosiale medier med både merkevarebyggende og produktfokuserte budskap. Med en todelt målgruppeinndeling var det viktig å tilpasse vinklingen slik at vi appellerte til både eksisterende- og potensielle kunder.
Vi endte dermed med tre ulike budskap som parallelt ble vist på både Facebook og Instagram. På denne måten fikk vi muligheten til å både treffe målgruppene fra ulike innfallsvinkler, samt optimalisere mot visuellen med best resultat.
På Google fokuserte vi kun på et rent visuelt og merkevarebyggende budskap med fokus på Gjermund, daglig leder og spesialist i å “rulle det på”!
Andre arbeider
Romerike Sparebank #heierpå
LillestrømBanken, nå Romerike Sparebank, ville synliggjøre det gode arbeidet med å støtte lokalsamfunnet. Vi svarte med film og konsept.
Dynamiske Dynea
HMS-kampanje i røffe omgivelser? Det blir det heftige bilder av. Sammen med dyktig fotograf lagde vi motivasjonsplakater som skaper stolthet.